me?

My photo
im an ordinary lady.. family type person and happy go lucky lady(not a gurl anymore..hahaha..).. suka gelak2.. hehehe.. ;) blog is my place to express myself - feeling and opinion.. not a place for me to gossip2 people or mengata others.. i love Allah & Rassullullah at the 1st place then I love myself, my family and my friends.. they are my good and strong supporters.. I have a very big family and a lot of friends.. im not the person yang memilih kawan(at all).. if u are nice to me, definitely i will be nice to u either.. im a hardworking carrier woman.. last but not least, i love being myself even though everyday is not an easier day for me.. hehehe..

Popular Posts

Wednesday 8 February 2012

Nak Tukar kerja!!!!

salam dude,
hotbabes dah nak habis chambering bermakna habislah practical tuk jadi lawyer dan selepas beberapa bulan layak dipanggil peguam.. ceh.. poyo.. nie bukan nak berlagak yer,nauzubillah minzalik.. hanya nak share ngan korang2.. if nanti korang ada masalah,sila2 lah PM hotbabes.. apa2,yg boleh tlg hotbabes tlg..

hotbabes dapat offer retain kat firm yg sama hotbabes wat chambering nie.. tpi rasa macam x nak.. ada sesiapa ada tips tuk memilih kerja,tempat kerja,boss or gaji.. meh share ngan hotbabes...

sangat memerlukan pertolongan korang..

2 comments:

  1. nak bagi tips pon cam xkena je sebab lain sangat bidang nye.hehehe...papepon gudluck ye

    ReplyDelete