me?

My photo
im an ordinary lady.. family type person and happy go lucky lady(not a gurl anymore..hahaha..).. suka gelak2.. hehehe.. ;) blog is my place to express myself - feeling and opinion.. not a place for me to gossip2 people or mengata others.. i love Allah & Rassullullah at the 1st place then I love myself, my family and my friends.. they are my good and strong supporters.. I have a very big family and a lot of friends.. im not the person yang memilih kawan(at all).. if u are nice to me, definitely i will be nice to u either.. im a hardworking carrier woman.. last but not least, i love being myself even though everyday is not an easier day for me.. hehehe..

Popular Posts

Wednesday 1 February 2012

gigit cuping telingamu..

hotbabes terbaca entry nie sbenarnya... qaseh johanna dia ceria pasal lagu gemersik kalbu yg aqasha nyanyi tu..

mse tngok n dgr lagu nie tiap2 petang,x de rasa pelik papepun.. tetiba harinie, rasa kelakar plak bler tngok kat fb org duk bercerita n terbaca blog kak qaseh tu...

mungkin selama nie x rasa pape sbb si mr Hamba Allah selalu ckp (sblum cite n lagu nie kuar ek) ish,geram lah kat u nie.. pokpek2.. geram,gigit telinga comel u kang... hotbabes plak slau blur sbb hotbabes pakai tudung,bler mse yg dia tngok telinga hotbabes smpi dia ckp comel tu kan.. hahaha..

then,bler lagu nie kuar hotbabes ckp ler dlm hati,memang lelaki nie perangai pelik skit kot.. suka nak gigit telinga isteri... erm,idea dorang (refer to aqasha n mr hamba allah) nie same.. x berkembang minda tul..hahaha

tpi bler tngok dlm fb bru perasan,owh pelik upanya idea 2 org nie.. mcm org suma baru dgr..

p/s: Mr hamba allah, sy baru tau kamu sweet n romantik sbenarnya.. hahaha.. walaupun kamu x pon  romantik sbenarnya and sy tetap sayangkan kamu.. hahaha..

6 comments:

  1. haaa..dh kawen nnt taw le... kena geget ke x cuping telinga tu..hehe opss..!!! terlebey suda.....

    **pas kawen br taw comel ke x. ! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. kelakar lah kak qaseh nie.. nati lepas kawin kita update.. hahaha...

      Delete
  2. hahahah...kena tunggu kawen dlu ni.lambatnya

    ReplyDelete
  3. tq hotbabes for the wish for hotmama ;)

    ReplyDelete