me?

My photo
im an ordinary lady.. family type person and happy go lucky lady(not a gurl anymore..hahaha..).. suka gelak2.. hehehe.. ;) blog is my place to express myself - feeling and opinion.. not a place for me to gossip2 people or mengata others.. i love Allah & Rassullullah at the 1st place then I love myself, my family and my friends.. they are my good and strong supporters.. I have a very big family and a lot of friends.. im not the person yang memilih kawan(at all).. if u are nice to me, definitely i will be nice to u either.. im a hardworking carrier woman.. last but not least, i love being myself even though everyday is not an easier day for me.. hehehe..

Popular Posts

Sunday 25 March 2012

The Hunger Games

Salam dude,

Smalam hotbabes n Mr Hamba Allah,pg tngok movie box office..

The Hunger Games..
Memang best lah cite dia.. Seram,menakutkan tpi action biasa2 jer means action x keterlaluan..

Cerita nie bagi hotbabes lah,unik sgt..
Memang dulu2 penah lah ternampak or terbaca cover depan buku the Hunger Games nie.
Tpi x penah plak teringin nak baca mungkin sbb tajuk dia pun dah creepy..

Tpi bler tngok cerita,rasa author cerita nie sgt creative..
Tak terfikir rupanya,hutan yg dorang duduk tu adalah hutan ciptaan.
Siap boleh cipta api,haiwan2 pelik..
N ada plak org2 yg mencipta,membuat hanya mengunakan touch screen computer yg ltak atas meja je.

Bagi hotbabes cerita nie ada kaitan dgn politik n life akhir zaman.
Tpi hotbabes x nak comment part tu sbb nie cerita fiction je.. So,no need to discuss..
Hanya author je tau apa niat dia menulis or hanya sekadar berkarya semata2..

Advisable,pg tengok ek..
Memang x rugi.. Overall hotbabes bg 4.5/5 tuk movie nie..

P/s: sakit perut plak time tngok cite tu tpi nasib time tu belum climaks lagi.. Hehe..

2 comments: