me?

My photo
im an ordinary lady.. family type person and happy go lucky lady(not a gurl anymore..hahaha..).. suka gelak2.. hehehe.. ;) blog is my place to express myself - feeling and opinion.. not a place for me to gossip2 people or mengata others.. i love Allah & Rassullullah at the 1st place then I love myself, my family and my friends.. they are my good and strong supporters.. I have a very big family and a lot of friends.. im not the person yang memilih kawan(at all).. if u are nice to me, definitely i will be nice to u either.. im a hardworking carrier woman.. last but not least, i love being myself even though everyday is not an easier day for me.. hehehe..

Popular Posts

Wednesday 14 September 2011

my 1st

hello dude,

Nie entry pertama hotbabes.. huhu.. selalu suka sgt tngok2 blog lain,x pernah pulak terfikir nak ada blog sendiri sbb merasakan diri ini tidak pandai bermadah di dalam bentuk penulisan sbb hotbabes nie kuat bercakap je.. hahaha..

sbb yg kuat utk hotbabes buat blog sendiri kerana di influence oleh msredcheesecake punye blog yg sgt lah seronok dibaca n banyak lagi sebenarnya.. huhu..

untuk entry pertama nie,hotbabes nak share 1 benda je ngan u all suma..

ilmu adalah perkara yg sgt2 penting.. bukan hanya belajar tinggi hingga ke university je tpi membaca itulah punca dapatnye ilmu.. jap,org faham ke apa yg i tulis nie... nie yg x pandai nak mengayat nie.. hahaha..

so,x kisah lah dengan apa sekalipun,pastikan diri kita sentiasa membaca.. at least surat khabar pun jdi lah drp x de langsung.. hehehe.. nie pun nasihat kat diri sendiri yang kekdang tu x sempat langsung nak sentuh surat khabar.. if dapat baca newspaper online pun kira dah bertuah.. huhu..

ok,lepas nie hotbabes update cite yg best2 ky.. muah...

No comments:

Post a Comment