me?

My photo
im an ordinary lady.. family type person and happy go lucky lady(not a gurl anymore..hahaha..).. suka gelak2.. hehehe.. ;) blog is my place to express myself - feeling and opinion.. not a place for me to gossip2 people or mengata others.. i love Allah & Rassullullah at the 1st place then I love myself, my family and my friends.. they are my good and strong supporters.. I have a very big family and a lot of friends.. im not the person yang memilih kawan(at all).. if u are nice to me, definitely i will be nice to u either.. im a hardworking carrier woman.. last but not least, i love being myself even though everyday is not an easier day for me.. hehehe..

Popular Posts

Thursday 31 May 2012

duit hantaran beribu-ribu buat apa?

huish.. lamanya x post anythng kat my blog nie...

hello dude,salam...

lately nie bz gler.. x sempat nak berblog lah namanye...

hari nie teringat plak pasal duit hantaran n mas kawen org skarang yg beribu2 tu kan..

just nak tnya nanti duit tu dibuat apa? digunakan bagaimana caranya...

terfikir bler tngok sorang kawan nie dpt hantaran rm15k... gler ar....

bnayak tu..
please let me have your comments...

2 comments:

  1. Buat bayar belanja kawen balik...

    ReplyDelete
  2. dah kawen nanti pon berdua. kalau habis duit beribu kat hantaran je nanti dah kawen sama2 gak tanggung.bukan si laki je kan.hmmm..tapi kadang2 pengantin takde pape pon.parents & sedara mara je lebih2 mintak.aiyoo

    ReplyDelete